HTML

Tanuljunk vezetni BECSÜLETESEN!!!

Ami kikívánkozik belőlem: Jogosítványom megszerzésének története - avagy megéri becsületesnek lenni, csak túl sokba kerül...

Friss topikok

  • Mefi88: Nem írod már a blogod? :/ pedig szívesen olvasnám, én is most csináltam a jogsit, bár nekem normál... (2012.02.18. 22:53) Zebrán való áthaladás - ha az iskolások engedik...
  • Etniez: Ez a poszt is egy teljesen jogos bukásról szól. Az hittem, hogy ez egy normális blog lesz, de utól... (2011.12.01. 12:00) Harmadik forgalmi vizsgám
  • Etniez: 1. a vb látja, ha nézed a tükröt, árulkodó a fejformád. 2. nem értem ezt én sem 3. ezt sem értem 4... (2011.12.01. 11:54) Második forgalmi vizsgám
  • Etniez: Ha be kell avatkoznia az oktatónak, akkor automatikusan bukta van, mégsem sorolta fel a vb. (2011.12.01. 11:37) Forgalmi vizsgán...
  • Etniez: "Állandóan belenyúlkált a kormányba. Szinte mindig ketten vezettünk. Amikor a munkahelyemen ezt el... (2011.12.01. 11:28) Vezetés a forgalomban!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

2010.06.15. 13:36 átvert vizsgázó

Én is autóval járok dolgozni!

     Ahogy hazahoztuk az autót, másnap mentem is vele dolgozni. Pár napig jött mögöttem a tesóm, megnézte, mit alakítok, hogy tolatok be a munkahelyem előtt a parkolóba. Haza viszont már teljesen egyedül mentem.

     Az első alkalommal kezem-lábam remegett. Megterveztem az útvonalat, merre fogok menni.

Egy alkalommal hazafelé készültem. Beültem az autóba, előrehúztam az ülést, bekapcsoltam a biztonsági övet, és elindítottam... volna..., ha elindult volna... Rögtön hívtam a tesómat, hogy baj van! Első kérdése az volt, hogy milyen lámpát felejtettem el lekapcsolni? Hááát... - mondtam, - a kérdés jó:). Nem tudom:)! Mivel a fényszórót azóta többször égve felejtettem, kizárásos alapon az volt a „bűnös”. Kb. 1 óra múlva jött a „felmentő sereg”, ami női szemmel a következőképpen nézett ki: egy piros és a fekete drót, amiknek mindkét végén hatalmas csipesz van.

     Kis autóm pillanatok alatt elindult, csak arra kellett figyelnem, hogy le ne fulladjak. Mentünk egy jó nagy kört, hogy másnap is el tudjak indulni:).

 

Szólj hozzá!

Címkék: autó útvonal parkoló tolatás lefulladni


A bejegyzés trackback címe:

https://jogositvanyommegszerzese.blog.hu/api/trackback/id/tr652083439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása