HTML

Tanuljunk vezetni BECSÜLETESEN!!!

Ami kikívánkozik belőlem: Jogosítványom megszerzésének története - avagy megéri becsületesnek lenni, csak túl sokba kerül...

Friss topikok

  • Mefi88: Nem írod már a blogod? :/ pedig szívesen olvasnám, én is most csináltam a jogsit, bár nekem normál... (2012.02.18. 22:53) Zebrán való áthaladás - ha az iskolások engedik...
  • Etniez: Ez a poszt is egy teljesen jogos bukásról szól. Az hittem, hogy ez egy normális blog lesz, de utól... (2011.12.01. 12:00) Harmadik forgalmi vizsgám
  • Etniez: 1. a vb látja, ha nézed a tükröt, árulkodó a fejformád. 2. nem értem ezt én sem 3. ezt sem értem 4... (2011.12.01. 11:54) Második forgalmi vizsgám
  • Etniez: Ha be kell avatkoznia az oktatónak, akkor automatikusan bukta van, mégsem sorolta fel a vb. (2011.12.01. 11:37) Forgalmi vizsgán...
  • Etniez: "Állandóan belenyúlkált a kormányba. Szinte mindig ketten vezettünk. Amikor a munkahelyemen ezt el... (2011.12.01. 11:28) Vezetés a forgalomban!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

2010.03.16. 20:40 átvert vizsgázó

Második rutinvizsgám

            2009. augusztus 31-én már nem láttam a idegtől. Ez alatt a két hét várakozás alatt annyira felhergeltem magam, hogy az egész mellkasom fájt. Úgy vettem levegőt, mint aki futóversenyről jött. Fájt a torkom, a légcsövem a fújtatástól.

Fél 12 körül volt a vizsga. Ott álltam az autó mellett, az oktató ki tudja merre... Egyszer csak odajött hozzám egy idősebb Úr, bemutatkozott, és azt mondta mosolyogva: Xy, pont Önt vártuk. Sugárzott belőle a nyugalom és a jóindulat.

Rengeteget kérdezett műszakiból, körbejártam az autót, aztán beültünk. Megkaptam a feladatomat „beállás kapubejáróba hátramenetben balra – kiállás” (megint csak a kedvencemet), és elindultunk. Egész testemben reszkettem, de most a lábam nyugodtan volt a kuplungon. Minden feladatom hibátlan lett. Mire végeztem, teljesen megnyugodtam. A vizsgabiztos gratulált a sikeres vizsgához. Ő is rákérdezett a kontaktlencsére, de jó szándékkal! Elmondta, hogyha a lencsét hordom, a szemüvegem mindig legyen nálam.

Amikor a vizsgabiztos kiszállt az autóból, az oktatoval kimentünk a vizsgaközpont elé, ott álltunk meg az autóval. Akkor elkérte azt a pénzt, amivel még tartoztam (a plusz órák miatt). A táskám és a pénztárcám a barátom autójában volt, aki szintén a vizsgaközpont előtt várt engem, így odaszaladtam hozzá a pénzért. Mit sem sejtve, csak a pénzzel mentem vissza az oktatóhoz, gondoltam, minek vigyem az egész táskám. Mit kaptam, amikor meglátta, hogy kilóg a kezemből a pénz! Hogy én mit képzelek? Pont most mentem át a vizsgán! És a pénzzel szaladgálok! És hogy be van kamerázva minden! Ha ezt valaki meglátja, akkor azt fogja hinni, hogy lefizettem őt:D! Erre már csak nevetni tudtam… Lazán odaadtam neki a pénzt, és azt mondtam: kértem a nyugtát (amit egyébként mindig odaadott), és máris nem mondhat senki semmit. Az én lelkiismeretem tiszta, az övé meg kit érdekel:D? Érdekes módon az előző vizsgán nem volt ilyen problémája :D! Akkor most mit aggodalmaskodik:D?

Még rákérdezett, mikor szeretnék menni a forgalomba. Azt feleltem, hogy minél előbb, és többször szeretnék vezetni egy héten, mert az egy alkalmat kevésnek tartom. Természetesen, úgy lesz – felelte…

 

1 komment

Címkék: vizsga szemüveg oktató nyugta kontaktlencse rutin vizsgabiztos rutin vizsga vizsgaközpont


A bejegyzés trackback címe:

https://jogositvanyommegszerzese.blog.hu/api/trackback/id/tr121845325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Etniez 2011.12.01. 11:23:29

Túlságosan ideges voltál, de kaptál egy tisztességes vizsgabiztost.
süti beállítások módosítása