HTML

Tanuljunk vezetni BECSÜLETESEN!!!

Ami kikívánkozik belőlem: Jogosítványom megszerzésének története - avagy megéri becsületesnek lenni, csak túl sokba kerül...

Friss topikok

  • Mefi88: Nem írod már a blogod? :/ pedig szívesen olvasnám, én is most csináltam a jogsit, bár nekem normál... (2012.02.18. 22:53) Zebrán való áthaladás - ha az iskolások engedik...
  • Etniez: Ez a poszt is egy teljesen jogos bukásról szól. Az hittem, hogy ez egy normális blog lesz, de utól... (2011.12.01. 12:00) Harmadik forgalmi vizsgám
  • Etniez: 1. a vb látja, ha nézed a tükröt, árulkodó a fejformád. 2. nem értem ezt én sem 3. ezt sem értem 4... (2011.12.01. 11:54) Második forgalmi vizsgám
  • Etniez: Ha be kell avatkoznia az oktatónak, akkor automatikusan bukta van, mégsem sorolta fel a vb. (2011.12.01. 11:37) Forgalmi vizsgán...
  • Etniez: "Állandóan belenyúlkált a kormányba. Szinte mindig ketten vezettünk. Amikor a munkahelyemen ezt el... (2011.12.01. 11:28) Vezetés a forgalomban!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

2010.03.13. 07:16 átvert vizsgázó

Életem leghosszabb-legrosszabb két hete...

Sokáig nem jelentkezett az oktató. Eltűnt, mint a kámfor. Augusztus 14-én (5 nappal a sikertelen vizsga után), szerdán tudtam meg, hogy a következő vizsgám mikor lesz. Augusztus 31-én.

Rengeteg idő volt még addig! Ez idő alatt szinte betegre idegeskedtem magam. A szívem folyamatosan szúrt, a fejem zúgott, nem bírtam enni, sem aludni. Jó pár kilótól megszabadultam… Borzasztóan féltem a következő vizsgától. Legfőképpen attól, nehogy megint azt a vizsgabiztost kapjam, akit először. Soha életemben nem voltam még olyan ideges, mint akkor. És az idő nagyon lassan telt…

Itt kezdtem nagyon bánni, hogy hallgattam a „barátnőmre”, és ebbe az autósiskolába mentem tanulni. Nem tudtam, mit csináljak. Kétségbe voltam esve.

            Át akartam menni másik iskolába, de nem akartak átvenni. Senki sem szeret átvenni másoktól tanulókat. Az csak fölösleges bonyodalom. Konkurenciaharc… Meg is értem, kellemetlen lehet.

De a vizsga óta már nem bíztam az oktatómban. És nagyon féltem lépni. Féltem, hogy mi lesz, ha otthagyom őt. Megkeseríti a továbbiakban az életemet? Megnehezíti a vizsgáimat? Benne volt a pakliban… Hogy mennyire benne volt, azt akkor még nem is sejtettem!

Augusztus 27-én még egy utolsót gyakoroltam az oktatómmal a második rutin előtt, de mintha megváltozott volna. Máshogy viselkedett. Sunyított!!! Kibámult az ablakon, mintha ott se lennék…

1 komment

Címkék: tanfolyam oktató konkurencia autóvezetés vizsgabiztos


A bejegyzés trackback címe:

https://jogositvanyommegszerzese.blog.hu/api/trackback/id/tr361835968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Etniez 2011.12.01. 11:22:03

Ha iskolát váltasz, nem tudnak veled mit kezdeni.
süti beállítások módosítása