HTML

Tanuljunk vezetni BECSÜLETESEN!!!

Ami kikívánkozik belőlem: Jogosítványom megszerzésének története - avagy megéri becsületesnek lenni, csak túl sokba kerül...

Friss topikok

  • Mefi88: Nem írod már a blogod? :/ pedig szívesen olvasnám, én is most csináltam a jogsit, bár nekem normál... (2012.02.18. 22:53) Zebrán való áthaladás - ha az iskolások engedik...
  • Etniez: Ez a poszt is egy teljesen jogos bukásról szól. Az hittem, hogy ez egy normális blog lesz, de utól... (2011.12.01. 12:00) Harmadik forgalmi vizsgám
  • Etniez: 1. a vb látja, ha nézed a tükröt, árulkodó a fejformád. 2. nem értem ezt én sem 3. ezt sem értem 4... (2011.12.01. 11:54) Második forgalmi vizsgám
  • Etniez: Ha be kell avatkoznia az oktatónak, akkor automatikusan bukta van, mégsem sorolta fel a vb. (2011.12.01. 11:37) Forgalmi vizsgán...
  • Etniez: "Állandóan belenyúlkált a kormányba. Szinte mindig ketten vezettünk. Amikor a munkahelyemen ezt el... (2011.12.01. 11:28) Vezetés a forgalomban!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

2010.03.05. 22:09 átvert vizsgázó

A kezdet...

Minden 2009. június 18-án, egy napsütéses nyári napon kezdődött. Az egyik középiskolába kellett mennem délután 4-re beiratkozni. Kis alacsony, vörös képű, 50 körüli, nem túl szimpatikus ember fogadott. Nagyon zavarban volt, amikor bemutatkoztam. Egy régi osztálytársam ajánlotta, hogy ebbe az autós iskolába jöjjek, nagyon türelmes az oktató, ő is itt vizsgázott. Gondoltam, becsületes emberhez küld...

Hetente háromszor jártunk a kreszre. Az oktató kezdetben rendesnek bizonyult. Mindent többször is elmagyarázott, főleg nekünk, nőknek. Már a tanfolyam alatt mesélték a csoporttársak, hogy ismerősöktől, és nemrég vizsgázottaktól hallották, hogy a rutin és forgalmi vizsgánál előfordulhat, hogy amikor a vizsgabiztos beül hátra, megkérdezi, hogy hol dolgozunk, mennyi a fizetésünk. Le voltam döbbenve, ilyenről csak a tévében hallottam. Erről a barátnőm nem mesélt!

Az a tudat, hogy ez velem is megtörténhet, rossz fényt kezdett vetni a tanfolyamra, de még nagyon az elején voltam. Az oktató is azt mondta, hogy csak a kreszre koncentráljunk, ne idegeskedjünk előre semmin. A sok tanulásnak meglett az eredménye, július 15-én elsőre sikerült a kresz!

Szólj hozzá!

Címkék: tanfolyam vizsga kresz oktató jogosítvány lefizetés autósiskola forgalmi vizsga rutin vizsga gépjármű oktató


A bejegyzés trackback címe:

https://jogositvanyommegszerzese.blog.hu/api/trackback/id/tr201812652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása