HTML

Tanuljunk vezetni BECSÜLETESEN!!!

Ami kikívánkozik belőlem: Jogosítványom megszerzésének története - avagy megéri becsületesnek lenni, csak túl sokba kerül...

Friss topikok

  • Mefi88: Nem írod már a blogod? :/ pedig szívesen olvasnám, én is most csináltam a jogsit, bár nekem normál... (2012.02.18. 22:53) Zebrán való áthaladás - ha az iskolások engedik...
  • Etniez: Ez a poszt is egy teljesen jogos bukásról szól. Az hittem, hogy ez egy normális blog lesz, de utól... (2011.12.01. 12:00) Harmadik forgalmi vizsgám
  • Etniez: 1. a vb látja, ha nézed a tükröt, árulkodó a fejformád. 2. nem értem ezt én sem 3. ezt sem értem 4... (2011.12.01. 11:54) Második forgalmi vizsgám
  • Etniez: Ha be kell avatkoznia az oktatónak, akkor automatikusan bukta van, mégsem sorolta fel a vb. (2011.12.01. 11:37) Forgalmi vizsgán...
  • Etniez: "Állandóan belenyúlkált a kormányba. Szinte mindig ketten vezettünk. Amikor a munkahelyemen ezt el... (2011.12.01. 11:28) Vezetés a forgalomban!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

2010.03.28. 21:22 átvert vizsgázó

Folytatás vagy újrakezdés?

2009. november 14-én, szombat délelőtt fél 10-kor jött értem az új oktató. Amikor beültem az autójába, úgy izgultam, mintha vizsgán lettem volna. Hamar elmúlt az idegességem. Láthatóan nem féltette az autóját. Diesel autó után benzineset kelett megszoknom. Szerencsére könnyen ment, mert volt alkalmam gyakorolni sokszor az elindulást. Jópárszor így is lefulladtam, mégis sokkal könnyebb volt ezt az autót kezelni, mint az előzőt.

Az oktató egy végtelenül nyugodt, kedves, segítőkész ember volt. Figyelte, mit csinálok, nem telefonálgatott, nem unatkozott. Egyszer sem nyúlt a kormányhoz, nem nyomkodta helyettem a pedálokat. Minden kérdésemre válaszolt. Itt nem kellett a kilométerórát nézni, hogy mikor váltsak föl vagy vissza.

Az első óra után azt mondta, hogy az előző oktató jól megtanított, tudom kezelni az autót. Nem lesz semmi baj. Néhány órát gyakorolunk, aztán elmegyünk vizsgázni.

Az elején a rossz emlékek miatt nyugtalan voltam. Minden óra előtt idegeskedtem. Akkor azt mondta az oktató: „Ne gondoljon ezekre, csak élvezze a vezetést!” Már az első órán megkértem, menjünk el abba a kereszteződésbe, ahol megbuktam, és mondja meg, hogy kanyarodjak ki. A felezőhöz állított, nem középre. Minden gond nélkül kikanyarodtam, messze volt a szegély. Pedig ez nekem új autó volt, akkor ültem benne először!!! És amikor a gázra léptem, pillanatok alatt felgyorsult, nem úgy, mint a másik...

Az órák végén mindig elmondta, hogy vezettem, és hogy legközelebb mire figyeljek. Dicsért is. Mindig kaptam visszajelzést.

Parkolásnál visszaválthattam egyesbe, hogy minél lassabban tudjak az autók közé beállni. A parkolóba való tolatás előtt elmondta, hogy mennyire álljak meg az előző autó mellett, mikor melyik tükröt nézzem, mikor forduljak hátra, mikor tekerjem balra vagy jobbra a kormányt. Ezzel a segítséggel mindig a szegély mellett álltam meg:).

Egyre kevesebbszer fulladtam le. Kezdett visszajönni az önbizalmam.

 

Szólj hozzá!

Címkék: kormány parkolás oktató pedálok


A bejegyzés trackback címe:

https://jogositvanyommegszerzese.blog.hu/api/trackback/id/tr861875895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása